مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-08حوادث

سوت زنی|تشکیل پرونده قضایی برای ماسه خواری در نشتارود


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران ـ نوشهر با اشاره به وقوع پدیده ماسه خواری در سواحل منطقه گفت: ماسه خواری از جمله دغدغه های مطرح مردمی و فعالان محیط زیست در سواحل استان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یکی از کاربران این رسانه در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس با طرح موضوع ماسه خواری در سواحل استان مازندران، خواستار پیگیری در این باره شده است.

در این گزارش که از سوی مخاطب عنوان شده، آمده است؛ متاسفانه در سال های اخیر برخی با اشتهای سیری ناپذیر درحال بلعیدن ماسه های ساحل هستند و شبانه اقدام به برداشت ماسه کنار سواحل می کنند.

برداشت ماسه در برخی از سواحل مازندران به حدی است که برخی شبانه چندها سرویس از ماسه های کنار سواحل استان را برداشت کرده به طوری که با برداشت بیش از حد ماسه ها ساحل تبدیل به مرداب شده است.

ماسه خواری سواحل مازندران موضوع جدیدی نیست و در یک چشم برهم زدن این ماسه ها هستند که غارت می شوند.

درحالی که از سوی مسوولان گفته می شود با این موضوع به صورت جدی برخورد می شود ولی عملا می بینیم این پدیده کماکان وجود دارد.

  ساخت قلعه ها با همین ماسه های ساحلی آرزوی همه کودکان این سرزمین است پس بهتر است تا دیر نشده ساخت این قلعه ها به آرزوی برباد رفته برای کودکان تبدیل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی|تشکیل پرونده قضایی برای ماسه خواری در نشتارود

سوت زنی|تشکیل پرونده قضایی برای ماسه خواری در نشتارود